Jeg er helt med på "bøllehat" hyppen og jeg synes, at man kan parre den med alt og stadigvæk se super fed ud. Jeg har lavet en collage med 3 vidt forskellige outfits, altså hvad jeg ville have på hvis jeg ejede en bøllehat. Bøllehatten som ses i indlægget er fra Wood Wood og er udsolgt alle steder.. DESVÆRRE!


Hvilket outfit er jeres yndlings?
Look #1                                                                                                                             
Tee - Nike  HER                                                           
Guldhalskæde - Random                                                
Boyfriend jeans - Forever 21                                         
Sko - Nike Air Max 95 HER                                                

Look #2
Tee - T by Alexander Wang
Bukser - Zara HER
Taske - Balenciaga City
Sko - Nike Air Max 97

Look #3
Kjole - Monki HER
Taske - Alexander Wang Brenda bag. 
Sko - Cos HER

11 kommentarer:

  1. Fine outfits! Kan rigtig godt lide nummer to.

    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Nr. 2 outfit og især tasken! Drømme taske :)

    http://fashiionistah.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg er ikke selv hoppet med på bøllehatten, men jeg synes, at dine outfits her er vildt fede!
    Helt sikkert noget, jeg selv kunne finde på at iføre mig :-)
    Tak for din kommentar!

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Rigtig fed collage! Selv er jeg helt vild med bucket hats!

    Hmm - jeg kan ikke helt bestemme mig mellem #1 og #2, hehe.

    SvarSlet
  5. Fed collage! Hvilket program bruger du til at redigere sættende sammen?

    Hopeless✈Wanderer

    SvarSlet